Χρήζουν εργοθεραπευτικής παρέμβασης άτομα που παρουσιάζουν:
Δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε γιατί ο Π. ήταν τόσο ατσούμπαλος! Τον πήγαμε στο Ινστιτούτο για αξιολόγηση μετά από παρότρυνση της αδερφής μου. Τώρα που ξέρουμε τι έχει και πώς αντιμετωπίζεται, ηρεμήσαμε.
⦿ Ανάπτυξη δεξιοτήτων αδρού συντονισμού (ισορροπία, αναπήδηση, χειρισμός μπάλας)
⦿ Ενίσχυση δεξιοτήτων λεπτής κινητικότητας (χρήση μολυβιού και ψαλιδιού, χειρισμός διαφόρων μικρών αντικειμένων)
⦿ Ενίσχυση γραφο-κινητικών δεξιοτήτων (γραφή, αντιγραφή, ζωγραφική)
⦿ Βελτίωση οπτικο-κινητικού συντονισμού
⦿ Ανάπτυξη αισθητικο-αντιληπτικών δεξιοτήτων (απτική, ακουστική, γευστική, οσφρητική και οπτική αντίληψη)
⦿ Ενίσχυση γνωστικών δεξιοτήτων (μνήμη, προσοχή, χωροχρονικός προσανατολισμός, σωματογνωσία, σχήματα, χρώματα)
⦿ Ανάπτυξη δεξιοτήτων κοινωνικοποίησης και παιχνιδιού (κοινωνικό παιχνίδι, sharing, ακολουθία κανόνων, ανάπτυξη εικόνας εαυτού, αυτοεκτίμησης και ενσυναίσθησης)
⦿ Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτο-εξυπηρέτησης στην καθημερινή ζωή (χρήση κουταλιού, κούμπωμα, δέσιμο κορδονιών, ένδυση, απόδυση, χρήση τουαλέτας)
⦿ Οριοθέτηση συμπεριφοράς
⦿ Οργάνωση διαβάσματος