Το άγχος στα παιδιά και οι επιπτώσεις του στη μάθηση

Το άγχος στα παιδιά και οι επιπτώσεις του στη μάθηση

Μάθετε πώς το άγχος επηρεάζει τη συγκέντρωση, τη μνήμη και την απόδοση των παιδιών στο σχολείο και τι μπορούν να κάνουν γονείς και εκπαιδευτικοί.

Πλευρίωση στα Παιδιά: Πότε Παγιώνεται και Τι Πρέπει να Κάνουμε

Πλευρίωση στα Παιδιά: Πότε Παγιώνεται και Τι Πρέπει να Κάνουμε

Η πλευρίωση στα παιδιά (δηλαδή η προτίμηση για το δεξί ή το αριστερό χέρι) είναι ένα από τα πιο συχνά ερωτήματα που απασχολούν γονείς και εκπαιδευτικούς. Η ανησυχία «μήπως δεν έχει αποφασίσει ακόμη το παιδί ποιο χέρι θα χρησιμοποιεί;» είναι συχνή και απόλυτα φυσιολογική.

Οκτώβριος – Μήνας Ευαισθητοποίησης για τη ΔΕΠΥ

Οκτώβριος – Μήνας Ευαισθητοποίησης για τη ΔΕΠΥ

Κατανοώντας τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας

Κάθε Οκτώβριο, παγκοσμίως στρέφουμε το βλέμμα μας στη ΔΕΠΥ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας), μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή που επηρεάζει εκατομμύρια παιδιά και ενήλικες. Παρότι πολλές φορές παρανοείται ή υποτιμάται, η ΔΕΠΥ δεν αφορά «τεμπελιά» ή «κακή συμπεριφορά» — είναι ένας διαφορετικός τρόπος με τον οποίο λειτουργεί ο εγκέφαλος.

Γιατί τα παιδιά γίνονται φλύαρα, υπερκινητικά και γκρινιάρικα πριν τον ύπνο;

Γιατί τα παιδιά γίνονται φλύαρα, υπερκινητικά και γκρινιάρικα πριν τον ύπνο;

Οι περισσότεροι γονείς έχουν ζήσει τη σκηνή: πλησιάζει η ώρα του ύπνου, κι ενώ περιμένουν το παιδί να ηρεμήσει, εκείνο γεμίζει ενέργεια, μιλάει ασταμάτητα, τρέχει πέρα δώθε, κάνει φασαρία ή ξεσπά σε γκρίνια. Το φαινόμενο αυτό είναι πολύ συνηθισμένο και, αν και κουραστικό, έχει εξήγηση.

Μουσική και Νους: Πώς η εκμάθηση μουσικής καλλιεργεί τη γλώσσα και ενισχύει τη γνωστική ανάπτυξη των παιδιών.

Μουσική και Νους: Πώς η εκμάθηση μουσικής καλλιεργεί τη γλώσσα και ενισχύει τη γνωστική ανάπτυξη των παιδιών.

Η μουσική είναι παντού γύρω μας.

Ακούμε μουσική ενώ οδηγούμε το αυτοκίνητο, όσο περπατάμε στο σούπερ μάρκετ, όταν παρακολουθούμε τηλεοπτικές εκπομπές, διαφημίσεις, ταινίες και σειρές. Γνωρίζατε, όμως, ότι η ενεργή συμμετοχή στη μουσική, είτε παίζοντας ένα όργανο είτε τραγουδώντας, μπορεί να ωφελήσει την ακαδημαϊκή απόδοση και τη συγκέντρωση ενός παιδιού;